Przejdź do treści

Wydział Inwestycji i Nadzoru Właścicielskiego

Drukuj

 

Telefon kontaktowy  25 684 26 50

 

Tarczyński Dariusz                                                     - 25 684 26 51

Całka Maria                                                                - 25 684 26 61

Szostak Aneta                                                            - 25 684 26 65

Baran Damian                                                            - 25 684 26 62

Rosłaniec Grzegorz                                                    - 25 684 26 66

Budimex będzie remontował odcinek na drodze Samorządki – Żelechów

Drukuj

1328 umowa budimex

Grupa Budimex, która tworzy jedną z największych grup budowlanych w Polsce już od przyszłego tygodnia będzie remontowała czterokilometrowy odcinek na drodze nr 1328W.

Czytaj więcej: Budimex będzie remontował odcinek na drodze Samorządki – Żelechów

Informacje podstawowe

Drukuj

Dyrektor Wydziału Dariusz Tarczyński
Starostwo Powiatowe w Garwolinie
ul. Mazowiecka 26  
08-400 GARWOLIN
tel: 0 prefix 25 68-43-010 wew. 651

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj więcej: Informacje podstawowe

Wydział Inwestycji i Nadzoru Właścicielskiego

Drukuj

WYDZIAŁ Inwestycji i Nadzoru Właścicielskiego

Dyrektor DARIUSZ TARCZYŃSKI

Starostwo Powiatowe w Garwolinie
ul. Mazowiecka 26
08 - 400 GARWOLIN
pok. 325 (III piętro)
tel. +48 25 684 30 10 wew. 651

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.




Wydział realizuje zadania z zakresu:

  1. gromadzenia i przekazywania mieszkańcom powiatu wiedzy i bieżących informacji o integracji Polski z Unią Europejską;
  2. prowadzenia i aktualizacji banku informacji o funduszach pomocowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz przekazywania powyższych informacji zainteresowanym instytucjom;
  3. przygotowywania materiałów dla potrzeb pozyskiwania zewnętrznych funduszy pomocowych i grantów;
  4. współpracy z gminami w zakresie przygotowywania i promowania ofert inwestycyjnych oraz wspólnych programów i projektów;
  5. planowania, opracowywania wniosków oraz realizacji zadań w ramach kontraktów wojewódzkich i innych programów regionalnych;
  6. pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania, w tym funduszy unijnych;
  7. prowadzenia dokumentacji i rozliczeń otrzymanych dofinansowań zadań, prowadzonych przez powiat;
  8. stałego kontaktu z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych.
  9. programowania, planowania i nadzorowania realizacji inwestycji, realizowanych przez powiat;
  10. opracowywania projektów potrzeb finansowych z zakresu inwestycji;
  11. opracowywania wieloletnich programów inwestycyjnych wraz ze wskazaniem źródeł finansowania;
  12. przygotowania wymaganej dokumentacji i realizacji inwestycji w oparciu o ustalenia podjęte przez zarząd;
  13. inwentaryzacji realizowanej infrastruktury technicznej;
  14. odbioru, rozliczania oraz przekazania inwestycji do eksploatacji;
  15. nadzoru i wykonywania zadań wynikających z prawa o zamówień publicznych;
  16. przygotowywania dokumentacji do przeprowadzenia przetargów na roboty remontowe, inwestycyjne, sprzedaż i zakupy oraz przygotowywania w tym zakresie projektów umów;
  17. prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne dla wydziałów starostwa;
  18. powoływania i koordynowania prac komisji przetargowych;
  19. nadzór nad realizacją remontów w starostwie oraz ich rozliczanie.

 

Joomla 1.6 Templates designed by Joomla Hosting Reviews