Przejdź do treści

Zadania z zakresu spraw zarządzania kryzysowego dotyczą:

Drukuj
  1. zatwierdzania programów działania powiatowych służb, inspekcji i straży;
  2. koordynacji działań w zakresie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy służbami, inspekcjami
    i strażami a starostą;
  3. zapewnienia całodobowego funkcjonowania Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
  4. koordynowania akcji społecznej na obszarze zagrożonym lub dotkniętym klęską żywiołową i współdziałania w tym zakresie z organizacjami społecznymi;
  5. koordynowania programowych działań służb, inspekcji i straży przy organizowaniu imprez masowych;
  6. prowadzenia analiz i opracowywania prognoz dotyczących zagrożeń na terenie powiatu oraz koordynacji akcji ratowniczych i procesu odbudowy;
  7. prowadzenia analizy sił i środków krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na obszarze powiatu;
  8. budowania systemu koordynacji działań jednostek ochrony przeciwpożarowej wchodzących w skład krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego oraz służb, inspekcji, straży i innych podmiotów biorących udział w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu;
  9. organizowania systemu łączności, alarmowania i współdziałania między podmiotami uczestniczącymi w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu;
  10. koordynacji działań na terenie powiatu w zapobieganiu skutkom klęski żywiołowej lub ich usunięciu;
  11. zapewnienia działania Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
Joomla 1.6 Templates designed by Joomla Hosting Reviews