Przejdź do treści

Informacja o posiedzeniu Komisji Spraw Społecznych, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego Rady Powiatu Garwolińskiego w dniu 27 stycznia 2015 r.

Drukuj

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 27 stycznia 2015 r. tj. (wtorek) o godz. 13:00 w pokoju Nr 4 w Starostwie Powiatowym w Garwolinie przy ul. Staszica 15 odbędzie się posiedzenie Komisji Spraw Społecznych, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego Rady Powiatu.

Czytaj więcej: Informacja o posiedzeniu Komisji Spraw Społecznych, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego Rady...

Posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego - 13 stycznia 2015r.

Drukuj

Informujemy o posiedzeniu Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego, które odbędzie się w dniu 13 stycznia 2015 r. o godz. 12.00 w pokoju Nr 4 w Starostwie Powiatowym w Garwolinie przy ul. Staszica 15.

Czytaj więcej: Posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego - 13 stycznia 2015r.

Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego Rady Powiatu Garwolińskiego - 12 stycznia 2015 r.

Drukuj

Informujemy o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego Rady Powiatu Garwolińskiego, które odbędzie się w dniu 12 stycznia 2015 r. o godz. 13.00 w pokoju Nr 4 w Starostwie Powiatowym w Garwolinie przy ul. Staszica 15.

Czytaj więcej: Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego Rady Powiatu Garwolińskiego - 12 stycznia 2015 r.

Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Garwolińskiego - 12 stycznia 2015 r.

Drukuj

 Zawiadamiamy o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Garwolińskiego, które odbędzie się w dniu 12 stycznia 2015 r. o godz. 10.00 w pokoju Nr 4 w Starostwie Powiatowym w Garwolinie przy ul. Staszica 15.

Czytaj więcej: Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Garwolińskiego - 12 stycznia 2015 r.

Posiedzenie Komisji Spraw Społecznych, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego w dniu 8 stycznia 2015 r.

Drukuj

 

Uprzejmie zapraszam na posiedzenie Komisji Spraw Społecznych Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego Rady Powiatu Garwolińskiego, które odbędzie się w dniu 8 stycznia 2015 r. o godz. 15.00 w pokoju Nr 4 w Starostwie Powiatowym w Garwolinie przy ul. Staszica 15.

Czytaj więcej: Posiedzenie Komisji Spraw Społecznych, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego w dniu 8 stycznia...

Posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego w dniu 7 stycznia 2015r.

Drukuj

 

  Informujemy o posiedzeniu Komisji Edukacji Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego, które odbędzie się w dniu 7 stycznia 2015 r. o godz. 14.00 w pokoju Nr 4 w Starostwie Powiatowym w Garwolinie przy ul. Staszica 15.

Czytaj więcej: Posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego w dniu 7 stycznia 2015r.

Posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego w dniu 28 października 2014r.

Drukuj

 

Informujemy o posiedzeniu Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego, które odbędzie się w dniu 28 października 2014r. o godz. 12.00 w pokoju nr 4 w Starostwie Powiatowym w Garwolinie przy ul. Staszica 15.

 

Czytaj więcej: Posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Powiatu Garwolińskiego w dniu 28 października...

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Drukuj

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY

Dyrektor - MAŁGORZATA ANTOLAK
Starostwo Powiatowe w Garwolinie
ul.
Staszica 15, 08 - 400 GARWOLIN
tel. +48 25 684 30 10 wew.34
email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 



Wydział Organizacyjno – Administracyjny zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa, obsługę administracyjną Zarządu, organizację przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków, załatwianie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników.

 

Wydział Organizacyjno-Administracyjny realizuje zadania z zakresu:

 

  1. zapewnienia obsługi biurowej rady;
  2. przygotowania materiałów na posiedzenia rady i komisji;
  3. protokołowania obrad rady i posiedzeń komisji;
  4. prowadzenia rejestrów i zbiorów:
    • uchwał rady,
    • uchwał, wniosków i opinii komisji,
    • interpelacji i zapytań radnych;
  1. przekazywania do realizacji uchwał rady;
  2. przekazywania zarządowi wniosków komisji, interpelacji i zapytań radnych;
  3. przekazywania organom nadzoru uchwał rady;
  4. przekazywania aktów prawa miejscowego do publikacji;
  5. udzielania pomocy radnym w wypełnianiu ich obowiązków;
  6. skarg i wniosków wpływających do przewodniczącego rady;
  7. oświadczeń majątkowych i innych: radnych, członków zarządu i kierowników jednostek organizacyjnych oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty;
  8. przygotowywania projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania starostwa;
  9. organizacyjnego przygotowania posiedzeń zarządu, sporządzania protokółów obrad, ustaleń, wniosków i opinii oraz przekazywania ich odpowiednim komórkom organizacyjnym do wykonania;
  10. prowadzenia rejestru i zbioru uchwał zarządu oraz sporządzania informacji o jego pracy;
  11. prowadzenia sekretariatu oraz wykonywania obsługi kancelaryjnej starostwa;
  12. koordynowania i kontroli rozpatrywania skarg i wniosków oraz prowadzenia ich rejestru;
  13. nadzoru w zakresie terminowego przygotowywania przez dyrektorów wydziałów oraz kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wnioski komisji;
  14. prowadzenia rejestru i zbiorów zawartych porozumień oraz gromadzenia i udostępniania zbiorów aktów prawa miejscowego;
  15. obsługi organizacyjnej wyborów samorządowych i referendów;
  16. dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec pracowników starostwa, kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz kierowników powiatowych służb i inspekcji;
  17. nadzoru i kontroli dyscypliny pracy;
  18. prowadzenia zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu starosty;
  19. prowadzenia spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w starostwie;
  20. koordynowania szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników;
  21. nadzorowania stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  22. dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
  23. prowadzenia postępowania z rzeczami znalezionymi;
  24. administrowania nieruchomościami starostwa oraz zabezpieczenia jego mienia;
  25. ochrony danych osobowych.
  26. prowadzenia spraw socjalno--bytowych pracowników;
  27. prowadzenia spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo--technicznym;
  28. nadzór nad zabezpieczeniem sprawności urządzeń i wyposażenia starostwa;
  29. prowadzenia spraw związanych z konserwacją, naprawami w starostwie;
  30. prowadzenia całokształtu spraw dotyczących pieczęci i tablic urzędowych;
  31. gospodarowania taborem samochodowym;
  32. zabezpieczenia łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej;
  33. dokonywania prenumeraty prasy i innych wydawnictw, prowadzenia księgozbioru, znakowania go i wydawania do użytku;
  34. utrzymania czystości wokół budynków oraz w pomieszczeniach biurowych;
  35. ewidencji przesyłek pocztowych, nadawania przesyłek pocztowych i ich odbioru;
  36. gospodarowania, znakowania środków trwałych i wyposażenia starostwa;
  37. zabezpieczenia informacji wizualnej w starostwie;
  38. planowania i realizacji wydatków związanych z obsługą techniczno--administracyjną starostwa;
  39. prowadzenia archiwum zakładowego.

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Drukuj

Rada Nadzorcza PKS w Garwolinie S.A.
ogłasza postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko
Prezesa Zarządu

Ogłoszenie o konkursie

Joomla 1.6 Templates designed by Joomla Hosting Reviews